Incident Management

Uitval bestaat ​​in elke IT-organisatie. Hoewel de technologie de business impact vermindert, blijft uitval de responsiviteit en het begrip van de bedrijfsprocessen van een IT-organisatie testen. Incident Management zijn de processen van een organisatie die worden gebruikt het om één of meer uitval of dreigende uitval te beheren.

Organisatorische responsiviteit op uitval heeft een directe invloed op de lengte van de storing en de coördinatie welke nodig is om de uitval te beperken.

Een proactieve aanpak van Incident Management vermindert de responstijd, verbetert de communicatie, onderhoudt continuïteit van de bedrijfsprocessen en vermindert de impact. De processen tijdens een incident kunnen voorspelbaar en betrouwbaar zijn. Doormiddel van observatie, organisatorisch leren, praktijk testen van zowel eigen personeel als ingehuurd personeel kun een je een goed Incident Management proces krijgen.

Waarom Hilkon Management & Consultancy?

Effectief Incident Management is een aangeleerd gedrag. Hilkon Management & Consultancy werkt om uw cultuur te begrijpen, de werkprocessen te identificeren, om vervolgens de best practices voor incident management processen bij u te integreren, welke het beste bij u omgeving past.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Gerelateerde Artikelen

Change Management

Bij change management in IT wordt veelal gedacht aan het beheersen van veranderingen in programmatuur en hardware. Complexe materie waarover

Lees verder

Interim Management

Iedere organisatie heeft van tijd tot tijd behoefte aan tijdelijk ervaren management. Bij veranderingen en verbeterprocessen, bij overnames, fusies, of

Lees verder

Michel Hilverts

Eigenaar & Blogger

Ik zal hier zeer regelmatig leuke nieuwtjes of wetenwaardigheden over IT en/of Hilkon relateerde zaken gaan posten.

Michel Hilverts

Onze Favorieten
Web Design

Nieuwe Website nodig?

Categorieën