Volgen

Een sterk Incident Management

Uitval bestaat ​​in elke IT-organisatie. Hoewel de technologie de business impact vermindert, blijft uitval de responsiviteit en het begrip van de bedrijfsprocessen van een IT-organisatie testen. Incident Management zijn de processen van een organisatie die worden gebruikt het om één of meer uitval of dreigende uitval te beheren.

Organisatorische responsiviteit op uitval heeft een directe invloed op de lengte van de storing en de coördinatie welke nodig is om de uitval te beperken.

Proactief Incident Management

Een proactieve aanpak van Incident Management vermindert de responstijd, verbetert de communicatie, onderhoudt continuïteit van de bedrijfsprocessen en vermindert de impact. De processen tijdens een incident kunnen voorspelbaar en betrouwbaar zijn. Doormiddel van observatie, organisatorisch leren, praktijk testen van zowel eigen personeel als ingehuurd personeel kun een je een goed Incident Management proces krijgen.

Waarom Hilkon Management & Consultancy?

Effectief Incident Management is een aangeleerd gedrag. Hilkon Management & Consultancy werkt om uw cultuur te begrijpen, de werkprocessen te identificeren, om vervolgens de best practices voor incident management processen bij u te integreren, welke het beste bij u omgeving past.

Wilt u meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen

Gerelateerde Artikelen

Michel_Hilverts

Michel Hilverts

Eigenaar & Blogger
Ik zal regelmatig leuk nieuws of interessante weetjes posten over IT en/of Hilkon gerelateerde zaken.
Onze Favorieten
Web Design

Nieuwe Website nodig?

Webdesigndiensten voor elk bedrijf.

Een offerte aanvragen

Uw informatie
Selecteer de benodigde offerte
Aanvullende informatie